Reklamačné podmienky
Návod ako postupovať pri reklamácií:
V prípade reklamácie je potrebné zaslať v čo najkratšom čase tovar s reklamovanou závadou na adresu:
KAUFMANN BAU s.r.o.
Nižný Mirošov 7
090 11 Vyšný Orlík
Na reklamáciu máte zo zákona 24 mesiacov od kúpy tovaru.
Balík musí byť dostatočné zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu tovaru a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závad (reklamačný formulár) a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail).
Tovar odporúčame odoslať doporučene Slovenskou poštou ako doporučený list (najlacnejšia variácia).
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Prepravné a iné poplatky nevraciame.
POZOR!! Doklad o kúpe (faktúra) - nutnosť.
Reklamačné podmienky nájdete v našich obchodných podmienkach.